.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نحوه افتتاح حساب یارانه نقدی

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بانکها برای افتتاح حساب یارانه نقدی، ارائه کارتهای مرتبط، منظور کردن منابع حاصل از هدفمند کردن یارانه ها با منابع خود و سوق دادن آن به بخشهای تولیدی آمادگی کافی دارند.

اصغر ابو الحسنی در گفتگو با مهر به آمادگی بانکها برای اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها و شعب آنها برای افتتاح حساب یارانه نقدی مرتبط با اجرای این قانون خبرداد و گفت: بانکها از همان زمانی که این طرح در مجلس مطرح شد و در حال بررسی بود، خود را برای اجرای این طرح آماده کردند.

معاون امور بانکی، بیمه و شرکتهای دولتی وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: هم اکنون بانکها در زمینه های افتتاح حسابها، ارائه کارتهای مرتبط با مردم و منظور کردن منابع حاصل از هدفمند کردن یارانه ها با منابع خود و سوق دادن آن به بخشهای تولیدی، آمادگی کافی دارند.

وی تصریح کرد: افرادی که در شعب بانکها دارای حساب هستند و در سال 87 نیز فرم اطلاعات اقتصادی را تکمیل کرده‌اند می‌توانند به بانکها مراجعه کنند و اگر فردی فرم پر کرده باشد ولی افتتاح حساب نکرده باشد می‌تواند به بانکها برای افتتاح حساب به منظور دریافت یارانه نقدی اقدام کند.

ابوالحسنی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طرحها برای دریافت تسهیلات بانکی باید دارای توجیه اقتصادی باشد و اعتبار سنجی لازم نیز در مورد آنها انجام شده باشد.

وی همچنین در خصوص ارتباط بیمه ها با نظام بانکی و سرمایه گذاری ها گفت: این حوزه ها را نباید از یکدیگر تفکیک کنیم، این در حالی است که هماهنگی بیمه ها با بانکها باعث هم افزایی در هر دو نظام بانکی و بیمه ای خواهد شد.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی بیمه مرکزی را سیاست گذار اصلی در صنعت بیمه عنوان کرد و با تاکید بر اینکه نظارتها در بخش بیمه ای باید به صورت خود تنظیم باشد، گفت: بخش نظارت صنعت بیمه باید متحول شود.

وی بر گسترش ضریب نفوذ بیمه در کشور از طریق گسترش محصولات بیمه ای تاکید کرد و افزود: بیمه ها می توانند با اطمینان بخشی به بانکها نقش مهمی را در نظام بانکی و اقتصاد کشور ایفا نمایند.

ابوالحسنی بر گسترش بیمه های اتکایی، تقویت شبکه های فروش و نمایندگی ها تاکید کرد و گفت: مشکلات واگذاری بیمه ها نشان داد که بیمه ها از شفافیت لازم برخوردار نیستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.238 seconds.